Pages

Powered By Blogger

7.5.11

MASIHKAH ADA ESOK?

Malam ini aku datAng lagi
terus menghayun kaki dari sebuah parking
melalui longkang dan memanjat dinding kecil.
melintasi jalan berbumbung agak jauh namun semangat..

Malam ini aku duduk lagi..
Namun bukan seperti pemandangan pertama
Namun kali ini untuk kali kedua,
Berdebar masih ada namun aku relax saja.

Malam ini aku mahu pulang
ke sebuah daerah yang mendamaikan..
maafkan aku Teman jika ini utusan dan warkah terakhir
Maafkan segala kesalahan dan keburukan.

Malam ini aku mahu berbakti.
Aku menempuh apa jua rintangan
biar apa kata mereka
namun jiwaku agak tenang..

Malam ini aku menunggu
pasti terus menunggu sampai nampak.
Doakan aku teman, muga hajatmu jua tergapai
Aku juga mendoakan kalian agar
Malam ini tidak berlalu penuh kegusaran..

-LCCT : 1:22 AM ~~ WAIT 4 FLIGHT []

Powered By Blogger