Pages

Powered By Blogger

3.5.11

RAMA-RAMA SAKTI

berbicara tentang cinta yang tiada penghujungnya..
Agung dan mengasyikkan.. salam kemaafan...
Karena Cintaku mengajarkan aku untuk..
menghurmati haknya sesama insan...
dan cintaku tiada permulaan dan tiada pengakhiran.
Pasti teman yang masuk dalam cintaku
akan mabuk dibuai rindu..
tidak kira di mana sahaja..
di puncak gunung, lautan angkasaraya..
bagai mabuk dan terus berhayal dalam cinta ini

Berbicara lagi pada sesuatu yang Hakiki..
jalan cinta mukjizat membelah lautan dalam..
mengarahkan Jin dan manusia tunduk ..
memotong segala sesuatu yang bathil
Inilah cintaku teman.. begitu asyik..
Aku bagai tidak dapat mengawal lagi diriku ini..
setiap hari bisikan manjamu menjelma..
aku jadi sedih dan sengsara..
Inilah sebuah ketetapan bagi sang pecinta abadie..~~

Laungan namamu Cinta..
bagai bergetar seisi alam..
bagai berirama memupuk syahdu
Jadi pemikiran dan segala tumpuan hanya padamu cintaku..
sambutlah tanganku.. pimpinlah aku dalam rumah mabukmu.
Aku sanggup berbicara di mana sahaja
aku berada semuanya karena cintamu.. sayang..

-ALHMDULILLAH BALIK KERJA

Powered By Blogger